Saturday, November 10, 2012

pulau pinang

Semalam aku baru sampai penang, seriously penat gilerr! Bertolak dahla kol 6.30 pagi.. memula rancang kol 5 aw tp kol 5 barulah nk bangun, alamatnya lambatlah bertolak. hahaha. n than sampai2 jek terus g satu kedai makan ni. Ayah aku ckp kedai tu akan bg semua org mkan free bila esoknya nk puase. Best kan?! Pas tu kite org gi tngk homestay jap. Erm, ok lah. xbesar sngt pun. biase2 jek. Kitaorg g melawat jiran lama gak. Actually, itulah sbbnye kite org dtg sini. haha memang dah banyakla yg berubah. sampai aku sendiri pun xcam sangat. hehe.
malam pun g lagi taman lama aku tu. blhla cam sikit2. Hm, mane xnye dah berape tahun aku xdok sini. Pagi tadi pun aku g jejalan jap. Tengok padi. Best!


ala, mcm ada probla nk msukkan vd nye. it s ok la ea. hehe
ha, inilah sawahnya. Cantik kan? Ni bebetol taw! Bkan amik drpd youtube. k lah GTG. next time aku story lg ea. nk bersiap.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home